i-Reserve Menu Kaart
Bekijk wat er op het menu staat en bepaal zelf waarmee wij jou van dienst kunnen zijn.
De verwachte benodigde tijd wordt per menu item aangegeven.
Standaard diensten
Omgeving
Opzet basis omgeving
Gratis bij het aanvragen van een proefversie!
Nadat je een proefversie hebt aangevraagd, volgt een intakegesprek. Op basis van de informatie die jij ons hebt gegeven, zetten wij een volledig functionele i-Reserve omgeving voor je op. Functioneel in de zin dat we één of een aantal producten hebben ingesteld die jij aan jouw klanten wilt aanbieden om online te boeken.
We stellen de module Online boeken voor je in zodat jij zelf als klant kunt testen hoe je online jouw producten kunt reserveren en eventueel direct online kunt betalen. Voor deze zogenaamde reserveerdialoog passen we een basis styling toe in kleuren van jouw website en natuurlijk met jouw logo. Voor het online betalen configureren we de module Online betalen o.b.v. Pay.
In het beheer gedeelte stellen we een aantal basis zaken voor je in zoals het handige rooster. Ook configureren we een basis workflow zodat er automatisch mails naar jouw klanten worden gestuurd. Daarnaast activeren we de modules waarvan jij hebt aangegeven ze mogelijk te willen gebruiken.
Zodra jouw proefomgeving is opgezet, ontvang je een mail met daarin de url van jouw proef omgeving en de inloggegevens voor het beheer gedeelte. Jij kan nu zelf aan de slag en vrijblijvend één en ander uitproberen om te bepalen of i-Reserve voor jou geschikt is en je veel werk uit handen kan nemen!
Producten
Opzetten van producten
0,5 uur per product
De benodigde tijd per product kan afnemen bij gebruik van meerdere soortgelijke producten.
Een 'product' is in i-Reserve termen veelomvattend. Simpel gezegd staat het voor alles wat jij wilt laten reserveren. Of dat nu een vergaderruimte is, een bootje, een cursus, een fitness les, een bowlingbaan, een vakantiehuisje of camper, alles is boekbaar met i-Reserve
Voor het boekbaar maken van een product moeten er een aantal onderdelen worden ingesteld. Dit zijn onder andere de benodigde periodes (uur, dag), de prijzen, de deelnemer types (volwassenen, kinderen) en daaraan gekoppeld de openingstijden en kalenders (in welke periode gelden welke prijzen en welke openingstijdenschema's?). Daarnaast kunnen er optioneel extra onderdelen worden ingesteld zoals opties, extra vragen en eventuele benodigde resources.
Zodra een product volledig is geconfigureerd, testen wij of het product correct boekbaar is en in gebruik kan worden genomen.
Nadat je van ons bericht hebt gekregen dat één of meerdere producten zijn opgezet, is het de bedoeling dat jij gaat testen en jouw bevindingen aan ons terugkoppelt.
Workflow
Inregelen workflow met standaard automatische e-mails
2 uur
Inclusief aanmaken benodigde mail- en pdf templates.
De workflow is een belangrijk onderdeel in het reserveer proces, het omvat de communicatie per mail en/of sms naar jouw klanten.
Het instellen van de workflow bestaat uit meerdere onderdelen:
- Op basis van de status van een reservering (waar bevindt de reservering zich in het reserveer proces) stellen we in welke mail of sms naar jouw klant op welk moment moet worden gestuurd.
- We maken de benodigde templates aan die gebruikt worden voor het dynamisch genereren van e-mails (al dan niet met ene pdf bijlage) en/of sms'jes.
- Indien nodig configureren we zogenaamde automatische overgangen. Een overgang zorgt ervoor dat een reservering van status wijzigt op basis van een trigger. Een trigger is bijvoorbeeld een betaling. De reservering stond bijvoorbeeld op status 20 Open en krijgt dan status 30 Betaald.
Natuurlijk testen we uitgebreid of de ingestelde workflow conform verwachting werkt.
Nadat je van ons bericht hebt gekregen dat de workflow is ingeregeld, is het de bedoeling dat jij gaat testen en jouw bevindingen aan ons terugkoppelt.
Support sessie
Support sessie voor het gebruik van en werken met i-Reserve
45 minuten tot 1 uur per sessie
De benodigde tijd is afhankelijk van de hulpvraag, er kunnen meerdere sessies worden ingepland.
Een support sessie is een online sessie, meestal via Google Meet. Het stelt ons in staat mee te kijken op jouw scherm en je te begeleiden. Meestal laten wij jou de handelingen uitvoeren, de praktijk heeft namelijk uitgewezen dat dit beter werkt dan dat wij bepaalde handelingen laten zien.
Bij een support sessie dragen wij zog voor:
- Het inplannen van de sessie, inclusief het sturen van de Google Meet link.
- Optioneel: het opnemen van de sessie en het toesturen van de opname aan jou.
- Het maken van een samenvatting en eventueel overzicht van de te behandelen onderwerpen in een volgende sessie.
Voor aanvang van de sessie heb je een overzicht gemaakt van de openstaande vragen en verzoeken. Indien mogelijk stuur je dit overzicht per mail naar ons toe zodat wij ons kunnen voorbereiden. Op die manier kunnen we constructief en efficiënt de sessie tijd invullen.
Een paar tips:
- Om elkaar goed te verstaan is het handig om de afspraak vanuit een rustige ruimte bij te wonen.
- Ben je met meer mensen? Dan is het wel zo prettig en makkelijk als iedere deelnemer zelf een laptop heeft.
- Hou je van een snelle start? Test van tevoren het beeld en geluid.
Implementatie modules
Het i-Reserve reserveringssysteem is modulair opgezet en op maat samen te stellen. Je betaalt alleen € 12,50 per maand voor de modules die je nodig hebt, wel zo eerlijk vinden wij. Wil je dat wij de module voor je implementeren? Dan betaal je eenmalig de implementatie kosten op basis van de benodigde tijd.
De modules 'Online boeken' en 'Online betalen op basis van Pay' zijn inbegrepen in je licentie.
De verwachte implementatie tijd wordt per module aangegeven.
Online boeken
Online betalen o.b.v. Pay
Online betalen - overige
Factuur
SMS
Export
Knipkaart
Kadobon
Abonnement
E-ticket
CRM
Overige mogelijkheden
Prijs per uur: € 112,00 exclusief BTW
Nog vragen?
Is er iets niet duidelijk of wil je graag iets door ons laten uitvoeren wat niet op de menu kaart staat?
Neem vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je graag!
Neem contact op